top of page

                                               Ydelser

 

     

AL Bogføring tilbyder hjælp til administration og bogholderi, så du kan frigøre ressourcer til fokus på din kerneforretning.

AL bogføring henvender sig primært til små og mellemstore virksomheder.

AL bogføring sætter en ære i at levere et kvalitetsprodukt til absolut konkurrencedygtige priser.

Som oftest arbejder jeg ude i mine kunders virksomheder på faste aftalte dage, men kan også arbejde fra mit eget kontor.

Jeg kan hjælpe fra et par timer om måneden, til nogle dage om ugen alt afhængig af behov og størrelse på din virksomhed.

Nedenstående er et udsnit af mine kompetencer:

  • Daglig bogføring

  • Debitor-/kreditorstyring

  • Netbank

  • Lønregnskab og ansøgning om refusioner

  • Momsregnskab, herunder måneds- og kvartalsregnskaber

  • Intrastat

  • Budgettering og budgetopfølgning 

  • Sagsstyring

  • Fakturering

  • Ejendomsadministration

  • Klargøring af årsregnskab til revisor

  • Indberetning og kontakt til myndigheder

  • Diverse administrative opgaver

bottom of page